همشهری درخاست دوستی بده لطفا من درخاستم پره
مال من تو ۳۳ و ۳ روز اینقد بود
ممنونم عزیزم
من دیروز رفتم ۲۲۰۰ بود دکترم گفت بد نیست انتظار بچه درشت داشتم
ماشاالله🩷🥰
منم۳۳هفته ام۲کیلو بود
چیا میخوری
یکم از هفتش بیشتره اشکال نداره
ماشاالله خوبه بچه تپلیه
ماشالا بهش🩷
بگو ماشاللله
قند نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.