۱۱ پاسخ

همشهری درخاست دوستی بده لطفا من درخاستم پره

مال من تو ۳۳ و ۳ روز اینقد بود

ممنونم عزیزم

من دیروز رفتم ۲۲۰۰ بود دکترم گفت بد نیست انتظار بچه درشت داشتم

ماشاالله🩷🥰

منم۳۳هفته ام۲کیلو بود

چیا میخوری

یکم از هفتش بیشتره اشکال نداره

ماشاالله خوبه بچه تپلیه

ماشالا بهش🩷

بگو ماشاللله
قند نداری

سوال های مرتبط