۵ پاسخ

منم امروز زدم براش
تب داره و پادرد

در صورت تب ۴ساعت استامینوفن.
یا ۶ ساعت
حوله سرد بزار رو جای واکسن نزار زیاد تکون بخوره دردش بیاد
بزار رو پات آرام تکانش بده بخوابه

وای نگو توروخدا مگه جز تب وپادرد چ علائم دیگه ای داشت؟؟
ان شالله به سلامتی زود بگذره براتون عزیزم

البته بستگی داره بعضی بچه ها نمیفهمن

به سلامتی ،واکسن ۱۸ماهگی سخته؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍭🎀 مامان کنجد🍭🎀 ۲ سالگی