منم امروز زدم براش
تب داره و پادرد
در صورت تب ۴ساعت استامینوفن.
یا ۶ ساعت
حوله سرد بزار رو جای واکسن نزار زیاد تکون بخوره دردش بیاد
بزار رو پات آرام تکانش بده بخوابه
وای نگو توروخدا مگه جز تب وپادرد چ علائم دیگه ای داشت؟؟
ان شالله به سلامتی زود بگذره براتون عزیزم
البته بستگی داره بعضی بچه ها نمیفهمن
به سلامتی ،واکسن ۱۸ماهگی سخته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.