بله عزیزم دقیقا همینه هرکیم میگه نه بلد نیست
پسر منم همینطوره بیشتر وقتا شب اصلا شیر نمیخوره با پستونک میخوابه
من پسرم اصلا خوابش عمیق نیست دیگه دیونه شدم از بیخوابی و سردرد.
واقعا دیگه کم اوردم .
آره عزیزم عالیه 12 تا 6 اگر شیر نخوره خیلی خوبه
بنظرم آره خوبه
بچه من روز خوب شیر نمیخوره
شب بهتر میخوره میترسم ندم ضعیف بشه حتما گشنه اس که گریه میکنه گناه داره
دیگه نمیشه که هیچ شیر نخوره گناه داره ضعف میکنه
خب عادت میکنه کم کم
خیلی خوبه که اینطور .
اره بنظرم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.