من ی مینی کیک گرفتم رفتم آتلیه
برا تولدشم اسمشو دادم ساختن .روی دستبند براش
این بود
من دوچرخه خریدم دوست داشتم و آتلیه و تولد خودمونی
تولد گرفتم دوازده نفر بودیم کلا
کادو هم ماشین گرفتیم دو تومن چون طلا قیمتش دقیقه ای تغییر میکرد و ثابت نبود وگرنه میخواستیم طلا بگیریم
من آتلیه نبردم به جاش تو خونه دکور زدم عکسامونو گرفتم
بعد یک ماه امشب ازش عکس گرفتیم خودمون
بجای انلیه خودم این دکور چیدم و عکساش هم عاالی شد فقط از کیکش راضی نبودم اونم دیگه عجله ای شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.