۷ پاسخ

من ی مینی کیک گرفتم رفتم آتلیه
برا تولدشم اسمشو دادم ساختن .روی دستبند براش

این بود

تصویر

من دوچرخه خریدم دوست داشتم و آتلیه و تولد خودمونی

تولد گرفتم دوازده نفر بودیم کلا
کادو هم ماشین گرفتیم دو تومن چون طلا قیمتش دقیقه ای تغییر می‌کرد و ثابت نبود وگرنه می‌خواستیم طلا بگیریم

تصویر

من آتلیه نبردم به جاش تو خونه دکور زدم عکسامونو گرفتم

تصویر

بعد یک ماه امشب ازش عکس گرفتیم خودمون

تصویر

بجای انلیه خودم این دکور چیدم و عکساش هم عاالی شد فقط از کیکش راضی نبودم اونم دیگه عجله ای شده بود

تصویر

سوال های مرتبط