۵ پاسخ

دکتر بمن گفت اصلا آروغ مهم نی حتما باید نیم ساعت عمودی بگیریش وگرنه رفلاکس میشه

بیشت دقیقه تو‌بغلت ایستاده نگه دار اگه آروغ نزد به پهلو‌ بخوابونش به پشت نخوابون.

اشگال نداره ۲۰ دقیقه بالا تو بغلت نگهدار بعد بزار بخوابه

بچه منم همینطور اصلا آروغ نمیزنه یا خیلی باید نگهدارم تا آروغ بزنه

همیشه نمیزنه یا بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی