دکتر بمن گفت اصلا آروغ مهم نی حتما باید نیم ساعت عمودی بگیریش وگرنه رفلاکس میشه
بیشت دقیقه توبغلت ایستاده نگه دار اگه آروغ نزد به پهلو بخوابونش به پشت نخوابون.
اشگال نداره ۲۰ دقیقه بالا تو بغلت نگهدار بعد بزار بخوابه
بچه منم همینطور اصلا آروغ نمیزنه یا خیلی باید نگهدارم تا آروغ بزنه
همیشه نمیزنه یا بعضی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.