۱۰ پاسخ

من کلا نوره میذارم
البته کارخانه ای نه طبیعیش از عطاری میگیرم

میشه استفاده کن

سلام اپلاسیون چی خطر داره

من 2 سال لیزر رفتم فعلا راحتم پاهام درنمیاد بکینی وزیر بغل بوره

من ۳ماه اول ژیلت بعدش نوره

منم تازه نوره خریدم واسه کمرم
بقیه جاها مو نداره
فقط نمیدونم بعدش ادم جوس میزنه یا نه

من اول از واجبی استفاده می‌کردم بعد دکترم گفت خطرناکه برای جنین الان از تیغ ولی واقعا نمیبینم میزنم همنجوری آینه هم گذاشتم بازم فایده نداشت

من عزیزم ده پانزده روزی یه بار نوره های شرکتی
دوهفته قبل ژیلت خواستم استفاده کنم خیلی اذیت شدم

سوال منم هست

من از اول بارداری از نوره استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی