شیو با ایینه
گریییییییه بازجر شوهرم روم نمیشه
آینه ولی به سختی🤭
من دیشب خواهرم طفلی اومد برام زد...از شوهرم بخدا خجالت میکشم نمیدونم چرا 🤣🤣🤣😁😁خواهرم قشنگ لاشو باز میکرد و میگفت بگو خودم میام برات میزنم .🤣🤣🤣🤣🤣
بهترینش پودر موبره
چرا نمی دید شوهراتون بزنن هم براشون روحیه میشه وبا نگاه کردن کیف می کنن وثواب م داره هم کار شما راه میوفته.اخه بیچارها در حسرتن 😉😁
با حس لامسه
قبلش لیزر کردم الان فقط چن تا خال داره که نمیزنم گذاشتم برا بعد که عمل بشم یا ژیلت سطحی بکشم
من شیو ک میکنم بعد میبینم دستم خونی شده😂😂😂
بهترین روشن اپلاسیون با موم دائم که درد کمتریم داره
شوهرم باید بزنه دیگ😁
قبلا لیزر رفتم الانم خیلی کم درمیاد هر دوماهی با ژیلت میزنم اونارو
اول با یاری خدا
دوم حس لامسه
تیغ نشد پودر
دست آخر ببینم خیلی سخته از همسر کمک میگیرم
با قدرت لامسه شیو میکنم 😂😂😂😂
همین جوری مدل پروفسوری چیه میزدم مهم نبود برام زیاد 🤣🤣🤣🤣🤣
دیگه وقت زایمان مرتب آینه گذاشتم زدم
من پودر زدم
من قبل بارداری لیزر الانم اپیلاسیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.