خودتون با چی شیو میکنید چطوری شیو میکنید خانوما

۱۵ پاسخ

نوره ..

من نوره اینا اگ بزنم بدنم شرو میکنه ب خاریدن هی باید بدنمو بخارونم حساسیت دارم با ژیلت ولی بزور نمیتونم

کرم مو بر پوست حساس

من‌ موم‌ میندازم‌ خودم ،ولی‌ با سختی‌ تمام‌ 😂

با صد بدبختی

ژیلت خیلیم راحت

من با ماشین اصلاح میزنم

من ژیلت و میدم دست اونی که باعث و بانی بودع خودش بزنه😂😆

ژیلت . آینه میزارم جلوم مشخصه فعلا وقتیم نتونستم دیگه همسر باید زحمتشو بکشه🤣🤣🤣🤣

ژیلت

ژیلت

به نام خدا شوهرمممم😂😂😂😃😃

با ژیلت خودمو نابود میکردم الان موبر

من امشب تمام شیو کردم با ژیلت بیکینی شوهرم 🤣

با نوره

سوال های مرتبط

مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی