شیو نمیکنم😐
موزن
من شیو نکردم
ژیلت البته خیلی پر مو نیس
ژیلتتتت
موبر خوب نیس؟
هیچی 🤦♀️ پاکه پاکه
نوره میزنم کل بدنمو
والا با ژیلت حوصله تحمل درد اپیلاسیون ندارم...
شیو میکنم انشالله بعد زایمان میرم لیزر
ژیلت ولی خیلی پشیمونم دیگه شیو نمیکنم. هم موهام ضخیم شد هم شدیدا بعد شیو میخاره و جوش میزنه
باید شیو کنیم حتما؟
مننوره میزنم کمتر شده موهاش
من اپلاسیون کردم هفته اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.