۸ پاسخ

با ژیلت اونم ب سختی
تازه دیشب فهمیدم بعضی جاهام چقد مونده🤣🤣 یبار معاینه رفتم فک کنم آبروم رفته😐

ژیلت البته خودم نمیتونم و اصلا دستم نمی‌رسه🥴🥴🤦

بدنم اپیلاسیون وبیکینی با پودر موبر

با پودر

ژیلت

با ژیلت دیگ ،با پودر خیلی خوبه ولی خب چون همیشه دیگ باید تمیز بود اینروزا با ژیلت بطور فرضی😂😂

ژیلت

من سه روز دیگه می‌خوام برم اپیلاسیون

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 ۱ ماهگی
مامان ^گندم^🎀 مامان ^گندم^🎀 هفته چهلم بارداری