۹ پاسخ

با ژیلت و کمک همسرم😄

من با ماشین اصلاح میزدم ماشینو میکشیدم به بدنم دیگه هرجا بود تمیز میشد اگه سزارین هستی لازم نیست خیلی صفر بزنی فقط درحدی بزن که مو دیده نشه

منک شانسی میزدم با حس لامسه😅

با کمک ایینه 😄😄😄

پدر بزن

ب سختی
پودرموبر زدم ماه آخر اشکالی نداره
اگه میتونی ب همسرت بگو کمکت کنه

پودر موبر بدون بو با کمک همسر😄

من ک هفته اخر برا زایمان میرم اپی
الان ولی همسرم

برو اپیلاسیون هم تمیز تره هم تا چند هفته در نمیاد

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 ۱ ماهگی