با ژیلت و کمک همسرم😄
من با ماشین اصلاح میزدم ماشینو میکشیدم به بدنم دیگه هرجا بود تمیز میشد اگه سزارین هستی لازم نیست خیلی صفر بزنی فقط درحدی بزن که مو دیده نشه
منک شانسی میزدم با حس لامسه😅
با کمک ایینه 😄😄😄
پدر بزن
ب سختی
پودرموبر زدم ماه آخر اشکالی نداره
اگه میتونی ب همسرت بگو کمکت کنه
پودر موبر بدون بو با کمک همسر😄
من ک هفته اخر برا زایمان میرم اپی
الان ولی همسرم
برو اپیلاسیون هم تمیز تره هم تا چند هفته در نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.