لطفا راهکار بدید چجوری بچم رو از پستانک بگیرم

۱ پاسخ

من یه روز کلا قایم کردم ندادم بهش یکی دوروز بهونشو گرفت و یادش رفت
درسته عذاب وجدان دارم یه دفعه ای گرفتم دوروز هم پدرم دراومد ولی تموم شد دیگه
الان میبینه بعضا تو کمدش میگم میخوری میکنه دهنش بعد درمیاره

سوال های مرتبط

مامان جانانم🦋 مامان جانانم🦋 ۱ سالگی