من از عطاری فولیس گرفتم .شربت گریپ میکسچر هم گرفتم میدم
به هیچ عنوان حبوبات نخور تا چهل روزگی نوزاد.
هیچی باید صبرکنی تا دوره اش تموم ش.کولیکیزم یکم تاثیر داره
این کارو بکن
یکم نمک خیلی کم با یه کوچولو روغن زیتون بریز کف دستت شکمشو به جهت عقربه ساعت ماساژ بده
منم مثل توام خواهرم هی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.