۵ پاسخ

من خیلی درست نمیکنم 30سی سی درست میکنم چون کمکی میدم بهش هم سینم هم شیرخشک چون از سینم سیرنمیشه مجبور میشم روزی چندبار درست کنم بهش بدم

آخی عزیزم بسلامتی به دنیا اومد نی نی قدمش مبارک 😍♥️♥️

روی قوطی نوشته
۱ پیمانه شیر خشک و ۳۰ سی سی آب

۳۰میل۱پیمانه

یه پیمانه شیر خشک آب جوش ولرم ۳۰ سی سی

سوال های مرتبط