۴ پاسخ

۹۰ تا زیاده خیلی
من هنوز ۴۵ تا میدم دیگه کم کم میخوام کنم ۵۰ بعد ۶۰
زیاد نده رفلاکس میگیره

۳ پیمانه اما زیاده ندی بهتره همون ۶۰ بده دوباره بی تاب شد ۳۰ تا دیگ بعد یک ساعت بده اما بهم معدشو با ۹۰ نا پر نکن//هر ۲-۳ ساعت

رو قوطی شیر خشک نوشته هر سنی چقدر میخواد
برای هر پیمانه ۳۰ تا آب واسه ۹۰ تا شما ۳ پیمانه میخواین


وقتی بچه ها باید هر بار ۳۰ تا میخوردن بچه ی من حدود ۶۰ تا میخورد دکتر دخترم گفت اشکال نداره تا وقتی سیر میشه بهش بده

بعدش واسه پرخوری رفلاکس داشت که دیگه دکتر گفت همون مثلا ۶۰ تا رو توی ۲بار بدم یعنی ۳۰ تا بدم‌آروغ بگیرم بعد ۳۰ تای بعدی رو بدم

برای یک ماه ۹۰ تا زیاده
هر سیسی یک پیمانه

سوال های مرتبط

مامان جوجه امیرعلی🐥 مامان جوجه امیرعلی🐥 ۹ ماهگی