برای من به هیچ وجه تو خواب آروغ نمیزنه و نصف شب چون شیر میخوره زیر سینم میخوابه و هرکاری میکنم آروغ نمیزنه
تلاشتو بکن تو اگر نزد
نهایت ب پهلو بخوابونش
و حواست بهش باشه دیگه
نه من نمیگیرم
آروغ میزنه از صداش بیدار میشه
اولا دنیا اومد تا چهل روزگی اینا از ترس اینکه یه وقت کولیک بگیره میگرفتم😅لازم بود تا صبح نگهش میداشتم
آره بابا خواب خودم میپره بچه که هیچ
خوابش سنگین اگه هه بلندش کن بزار رو شونه ات تا اروغش گرفته بشه
اره عزیزم بگیر والا بالا میاره یا دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.