۷ پاسخ

برای من به هیچ وجه تو خواب آروغ نمیزنه و نصف شب چون شیر میخوره زیر سینم میخوابه و هرکاری میکنم آروغ نمیزنه

تلاشتو بکن تو اگر نزد
نهایت ب پهلو بخوابونش
و حواست بهش باشه دیگه

نه من نمیگیرم
آروغ میزنه از صداش بیدار میشه

اولا دنیا اومد تا چهل روزگی اینا از ترس اینکه یه وقت کولیک بگیره میگرفتم😅لازم بود تا صبح نگهش میداشتم

آره بابا خواب خودم میپره بچه که هیچ

خوابش سنگین اگه هه بلندش کن بزار رو شونه ات تا اروغش گرفته بشه

اره عزیزم بگیر والا بالا میاره یا دلدرد میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد