من میگیرم چون پسرم کمکی میخوره زیاد شیرنمیخوره و تونستمم بگیرم خداروشکر روزه گرفتن به بدن خودت نگا میکنه که میتونی بگیری یا نه
من پارسالم حامله بودم نصف روزمو گرفتم
روزه گرفتن تو این شرایطو گفتن به بدنت نگا کن اگه توانایی داری بگیر اگه تواناییش نداری نگیر بعدا قرض میگیری😊
من میگیرم
آره منم میگیرم
منم میگیرم ولی ۵روزی یا ۳روزی ی بار یک روز استراحت میکنم حالا نمیدونم اون یک روری که استراحت میکنم گناه محسوب میشه یانه😷
اره عزیزم تا ظهر میخابیم
برای من راحته خداروشکر
بچم غذا میخوره یجورایی کلا ۶ ساعت روزه ام
آره عزیزم میگیرم
من میگیرم
بستگی به بدن هرکسی داره
که توانش داره یانه
منممیگیرم نه شیرم کم شده نه بیحال میشم
من میگیرم
من میگیرم راستش شیرم اصلا کم نشده فعلا اخه از افطار تا سحر به شدت آب میخورم و وعده ی زیاد امت کم غذا میخوذم فعلا هم خداروشکر مشکلی پیش نیومده اما اگه یک درصد فکر کردی شیرت کم میشه به هیچ وجه نگیر
من میگیرم چون کمکی میدم انچنان بهم فشار نمیاد فعلا ک اذیت نشدم بعدش هم خدا بزرگه
من میگیرم فعلا نه شیرم کم شده نه خودم حالم بد شده فقط تشنه میشم کمی
من میگیرم ولی اخرش موقع اذان خیلی بی حال میشم
واقعا اینم دیگه پرسیدن داره؟ معلومه ک نباید گرفت، تو دین و شرعتون هم گفته بر زن باردار و زن شیردهی ک بچه وابسته ب شیر داره ینی بچه زیر یک سال ک باغذاسیرنمیشه وعده اصلیش شیرمادره روزه ب هیچ عنوان واجب نیست، دیگه چ اصراری دارن یسریا
من نه نمیگیرم من شیر میدم خیلی تشنم میشه بعد اینکه وقتی چندین ساعت هیچی نخوریم به مرور شیرمون کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.