۱۶ پاسخ

ماکارونی داشتیم.

من ک بی سحری میگیرم
سر کار هم میرم
دوتا بچه کوچیک هم دارم😄😄😄

بله ماکارونی با سالاد شیرازی

ما بدون سحری..........دلم براسحریای مجردیم تنگ شده

من بدون سحری میگیرم این ۷ روزه

بله کباب تابه ای با پلو

بله خوردیم
برنج و خورشت بادمجون

کسی هست شیر خودشو بده به بچش روزه هم بگیره من همینجوری خیلی ضعف میکنم

خورشت کرفس جاتون خالی خوشمزه شده بود

منم خودم روزه نمی‌گیرم😞برا آقام ژیگو

بلههه🫣

اره نون پنیر و خیار

پنکک خوردم 😁با چای

حرغ ناردونی

اره گلم خوردیم خورشت کرفس وپلو

لوبیا پلو

سوال های مرتبط

مامان همتا 🍩🍭 مامان همتا 🍩🍭 ۱۶ ماهگی