ماکارونی داشتیم.
من ک بی سحری میگیرم
سر کار هم میرم
دوتا بچه کوچیک هم دارم😄😄😄
بله ماکارونی با سالاد شیرازی
ما بدون سحری..........دلم براسحریای مجردیم تنگ شده
من بدون سحری میگیرم این ۷ روزه
بله کباب تابه ای با پلو
بله خوردیم
برنج و خورشت بادمجون
کسی هست شیر خودشو بده به بچش روزه هم بگیره من همینجوری خیلی ضعف میکنم
خورشت کرفس جاتون خالی خوشمزه شده بود
منم خودم روزه نمیگیرم😞برا آقام ژیگو
بلههه🫣
اره نون پنیر و خیار
پنکک خوردم 😁با چای
حرغ ناردونی
اره گلم خوردیم خورشت کرفس وپلو
لوبیا پلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.