منم برام ۳۹هفته تاریخ زده
دیر بهت وقت داده دکترت کیه
چرا انقد دیررررر
معمولا ۳۸هفته درمیارن سزارین
من ۴۰ هفته زایمان کردم
در بهتربن حالت
دیره ی وقت دردت نگیره
من دوس دارم اونوقت نوبت بده ولی ۳۸ هفته داده
دکترمنم اینجوریه 😂۳۹ هفته و دوروز پر بشه بعد دوباره سونو بدی و بری و بیای تا وقت عمل و بده
بچه کامل تر میشه خیالت راحتتره
معمولا دکترای خیلی باتجربه من دیدم دیر نوبت میزنن واسه سز
مگر اینکه دیگه خودت دردت بگیره
من 38و دو
شاید تو عید میوفته خود دکترت نیست؟
چه دیر...علتی داشته؟
من ۳۹روز ۳ به خواست خودم وگرنه زودتر میخواست برداره.
😵💫😵💫😵💫
چهل هفته دیگ خودش به دنیا میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.