۱۰ پاسخ

من برام ۹ تیر زدن

وااای من ۳۹هفته و یه روزم هیچ علامتی ندارم خسته شدم فقط پاهام میگیره اینقد راه میرم

تا ۴۰ هفته طبیعیه ولی برا بعضی ها تا۴۲ هم طول میکشه

من ۳۹هفته و ۲روزم
یکشنبه نامه بستریمو داده
بخاطر وزن بچه
درد خیلی ندارم کمه با فاصلس

بستگی به دکترت داره
خیلیها همین هفته و روزی که هستی سوزن فشار رو میزنن

یه هفته دیگه هنوزوقت داری
فقط پیاده روی زیادکن پله بالاپایین برو

هیچ نشونه ای از زایمان نداری توام؟

منم ۳۹ هفته و ۱ روزم والا من گفتم بستری میکنین دکترم گفت ۴۰ هفته بگذره بعد

دیگع تا کجا میخایی بری

اگه درد نداری وا طبیعی هست باید بمونی تا درد بگیرت وپیاد روی کن ابیشن بخور

تار۴۱صبر میکنن نزایی امپول فشار میزنن

سوال های مرتبط