۲ پاسخ

پلارژین برای سرفه‌ست
اگر خلطش غلیظه بگو دکتر بهم یه دارو داده تو اب حل میکردم میخورد خ خوب بود بگو اسمشو بگم الان یادم نیست

شربت ایورامی

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۱۲ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان آرکا🩵 مامان آرکا🩵 ۷ ماهگی