مامانا بعدازواکسن ۴ماهگی چکاراکردیت زیاداذیت نشع؟

۳ پاسخ

هرچهارساعت حتما تا روز دوم پاراکید بهش بده حتمااا‌ تبش‌ هم یکسره چک کن همین‌ حواست به پاهاش باشه. یهو دستت بخوره اذیت میشه‌

کمپرس اب یخ تا ۲۴ساعت
پاشویه
هرچهار ساعت پاراکید

کسی بود بچشو ختنه کرده باشه؟؟ بیاد از تجربیاتش بگه لطفا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان امید و آوا مامان امید و آوا ۱۲ ماهگی