برای تب بعدازواکسن چیکارکنیم

۴ پاسخ

یکی ازمامان هامیگفت توی بیمارستان ماماها گفتن دستمال نمدار بزارین زیر بغلشون زودتر تب پایین میاره.استامینوفن دادم من برای تب واکسن

مامان جان ها؟؟ 😃😃

کانال هوش و سرگرمی دارم روبیکا

اینم لینکش

@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا

@Ocean2812

ارسال به سراسر کشور

اگه تبش زیاد رفت بالا داخل تشت آب و یکم نمک بریز دستمال وردار از آرنج تا دست از زانو تا پاشو با دستمال مرطوب کن
همون پاشویش کن

پاراکید روز اول هر ۴ساعت
روز دوم هر ۶ساعت
روز سوم اگه تب داشت هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط