برا من یکیشون آروم بود بچگی یکی نه. الان هردو تا آرومن 🤣
حق گفتی🥺🥺
همش ازبارداری مینالیدم الان درحسرت دوساعت خابم
خوشبحال اونا بچه هاشون آروم 🥺
بچه کلا وجودش نعمته عزیزم
زود میگذرن این روزا نگران نباش
بعدشم ما ادم بزرگا گریه نمیکنیم؟
خب حرفاشونو میزنن اینجوری
دختر من شبا یخ جیغایی میکشه که بیا و ببین😂
دختر من تا ۶ ماهگی پدرمو در آورد اصلا نمیفهمیدم چه وقت شب میشه چه وقت روز درین حددددد!!!!!🥲
بنام خدا پسر من.
۹ شب میخوابه تا ۷و نیم صبح. دستو صورتشو میشورم شیرش میدم یکم حرف میزنیم.
بعد الان خوابیده تا ۱۱ میخوابه باز.
البته میگن ۴ ماهگی قراره خوابشون بهم بریزه😑
خب آخه دل درد و نفخ و اینا دارن طبیعی گریه کنند
آدم دلش براشون می سوزه
بچه ی من که نفخ داره الان از پنج صبح بیدارم هی ماساژ و ورزش پا
دارو....
گناه دارن واقعاً
چشمام باز نمیشه دیشبم نا آروم و بی قرار بود همش بیدار بودم
پسر من خیلی خداروشکر آرومه
اصلا گریه نمیکنه
فقط یکم نق نق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.