۷ پاسخ

برا من یکیشون آروم بود بچگی یکی نه. الان هردو تا آرومن 🤣

حق گفتی🥺🥺
همش ازبارداری مینالیدم الان درحسرت دوساعت خابم
خوشبحال اونا بچه هاشون آروم 🥺

بچه کلا وجودش نعمته عزیزم
زود میگذرن این روزا نگران نباش
بعدشم ما ادم بزرگا گریه نمیکنیم؟
خب حرفاشونو میزنن اینجوری
دختر من شبا یخ جیغایی میکشه که بیا و ببین😂

دختر من تا ۶ ماهگی پدرمو در آورد اصلا نمیفهمیدم چه وقت شب میشه چه وقت روز درین حددددد!!!!!🥲

بنام خدا پسر من.
۹ شب میخوابه تا ۷و نیم صبح. دستو صورتشو میشورم شیرش میدم یکم حرف میزنیم.
بعد الان خوابیده تا ۱۱ میخوابه باز.
البته میگن ۴ ماهگی قراره خوابشون بهم بریزه😑

خب آخه دل درد و نفخ و اینا دارن طبیعی گریه کنند
آدم دلش براشون می سوزه
بچه ی من که نفخ داره الان از پنج صبح بیدارم هی ماساژ و ورزش پا
دارو....
گناه دارن واقعاً
چشمام باز نمیشه دیشبم نا آروم و بی قرار بود همش بیدار بودم

پسر من خیلی خداروشکر آرومه
اصلا گریه نمیکنه
فقط یکم نق نق

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی