۵ پاسخ

زدنش ترس نداره ، از نزدنش باید ترسید ،
من قبل از زایمان اولم زدم ، قبل از رفتن به اتاق عمل باید زد

کزاز یه بیماری که موقع بریدن بدن از اشیا آلوده منتقل میشه. چون تو بیمارستان خیلی زیاده میگن بزنین

من‌نزدم‌ ترسیدم

واکسن کزاز هر ده سال باید تزریق بشه اگر چند سال گذشته زدی دیگه نیازی نیس. من موقع آزمایش خون برای ازدواجم زدم بهداشت گفت دیگه نیازی نیست بزنم

لازمه عزیزم من هم زدم برو بهداشت بزن

سوال های مرتبط