خانما دکتر بهم گفت ۲۸ هفته واکسن کزاز بزن کسی زده عوارضش چیه

۸ پاسخ

فقط ۲ ۳ روز بازوت درد میگیره همین

منم 28 هفته اینا بودم زدم نه هیچ عوارضی نداشت فقط تا دو روز بازوم فقط وقتی که به جای واکسنه دست میزدم مثل درد کبودی داشت اونم خیلی کم همین چیز دیگه ای نبود

برای من واکسن نگفتن چرا؟ من هیچی نزدم

منم زدم ولی فقط دستم درد گرفت عوارض دیگه نداره

دو روز خیلی کم بازوت درد میگیره فقط من اصلا مسکنم نخوردم ۲۴ ساعت اول کمپرس اب سرد گذاشتم روش ۲۴ ساعت دوم کمپرس اب گرم اصلا اذیتم نشدم

بعضی ها تب میکنن، جاش چند روز درد میگیره ولی بزن، من سر بچه قبلیم واسم نزدن هفتم پایین بود عفونت شدید کردم بعد سزارین خیلی عذاب کشیدم

عوارض نداره
فوایده داره برابچه من زدم درد هم نداره

من دیروز زدم امروز دستم خیلی درد داره

سوال های مرتبط