خانوما دکتر بمن گفت ۲۶ هفته واکسن کزاز بزن، واسه شما چی؟؟

۶ پاسخ

من ۱۸ هفته زدم ، بهداشت چرا نگفت الان وقتش نیست😕

بهداشت به من گفت ۲۷ هفته بیا بزن

همه نیاز ندارن عزیزم اگه بالای ۲۵ سال باشید و دوز یادآور ۱۰ ساله رو نزده باشید باید بین هفته ۲۶ تا ۲۹ واکسن رو بزنید

@janan0m سلام خانما گپ زدم اگه خواستین پیم بدین عضو تون بکنم از حال هم باخبر بشیم

من هم الان باید بزنم

۲۶زوده از بیست و هشت هفته باید بزنی عزیزم

سوال های مرتبط