من ۱۸ هفته زدم ، بهداشت چرا نگفت الان وقتش نیست😕
بهداشت به من گفت ۲۷ هفته بیا بزن
همه نیاز ندارن عزیزم اگه بالای ۲۵ سال باشید و دوز یادآور ۱۰ ساله رو نزده باشید باید بین هفته ۲۶ تا ۲۹ واکسن رو بزنید
@janan0m سلام خانما گپ زدم اگه خواستین پیم بدین عضو تون بکنم از حال هم باخبر بشیم
من هم الان باید بزنم
۲۶زوده از بیست و هشت هفته باید بزنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.