۹ پاسخ

شیربالامیاره سرفه کم اشتهامیشن این ویروس جدیدهمه میگیرن بچها

پسرمنم سرماخوردش دوماهش ببرحتمادکترعلائم سرماخوردگیه

عه چرا سرما نخوره من بچم سرما خورده شده هم یکماه بود

اره پسر من نوزده روزه بود سرما خورد

اره دختر من چندبار سرماخورده بردم دکتر دارو داده

اره امکانش هست

چه علائمی داره؟

اره ممکنه

آره ممکنه

سوال های مرتبط