خانما بچم سرما خورده خیلی اذیته چیکار کنم

۴ پاسخ

گایافنزین

شربت چی داده

بردم یه شربت داده چند روزه بهش میدم ولی اصلا تغیر نکرده سرفه زیاد میکنه اذیته خیلی

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۵ ماهگی