ببرش دکتر ان مایع کیسه صفرا هست اگه همینجوری بخواد هی بالا بیاره مجرای گلوش با ان مایع حساس وزخم میشه یه دارو بهش بده یا ببین علت چیه
شکمش خالیه از اونه ببرش دکتر ببین چی میگه
نکنه خدای نکرده آپاندیس باشه دلدرد نداره؟
چیزی تو شکمش نیست کیسه صفرا شو داره تخلیه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.