۴ پاسخ

ببرش دکتر ان مایع کیسه صفرا هست اگه همینجوری بخواد هی بالا بیاره مجرای گلوش با ان مایع حساس وزخم میشه یه دارو بهش بده یا ببین علت چیه

شکمش خالیه از اونه ببرش دکتر ببین چی میگه

نکنه خدای نکرده آپاندیس باشه دل‌درد نداره؟

چیزی تو شکمش نیست کیسه صفرا شو داره تخلیه میکنه

سوال های مرتبط