مامانا کاپشن با قد ۳۷ سانت برا چند ماه میشه؟
نینی پسره

۴ پاسخ

37 که کوچیکه شما باید حساب کنی از اون موقع میخوای کاپشن تنش کنی چند ماهه میشه بعد معلوم نیس قد ووزن بچه شما چنده شاید قدش بلند باشه ووزنش زیاد طبیعتا بیشتر از سایزشه به نظر من لباسای خارج از فصلو بزازین همون موقع که لازمه بخرین

کاپشن باید بزرگتر باشه که زیرش چیز دیگه هم بپوشه
۹ تا ۱۲ ماه احتمالا اندازش بشه

کاپشن زود کوچیک میشه،براش از این سرهمی های پشمی بگیر تا آخر زمستون گرم و راحت میمونه دیگ‌نگران بالا رفتن لباسشم نیستی،پهلوش سرد بشه

هنوز کاپشن زود نیست آخه تابستان زایمان میکنی

سوال های مرتبط

مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وهفتم بارداری