۴ پاسخ

منم جدیدن اینجورم ضعف دارم کمخون شدم حتی وقت نمیکنم قرص آهن بخورم بدغذاشدم .ازبهداشت پرسیدم گفت اول یه قاشق پاستوریزه بده تست بگیرحساسیت نداشت شیرگاوبجوشون بده بدش ولی نمیخواد

نباید شیر بدی.چیز دیگه جای گزین کن

بده بهش منم میدم ۳۰ تا بیشتر نمیخوره

عزیزم منم تو شرایط تو بودم الان یه هفتس از شیر گرفتم خیلی راحت شدم اصلا ناراحت نباش خیلیا اصلا از اول شیر خودشونو نمیدن ، به فکر خودتم باش باید قوی باشی تا بتونی بچتو بزرگ کنی

سوال های مرتبط