۱۶ پاسخ

ببر دکتر حتما

این قارچه عزیزم
پماد ریکاو و کلوتریمازول قاطی کن بزن خوب میشه

عزیزم به نظر قارچی میاد همچین مواقعی برای پسرم دکتر این پماد هارو میگه خواستی استفاده کن.پماد هیدروکورتیزون و پماد موپیروسین و پماد کلوتریمازول را به اندازه یک بند انگشت از هر کدوم قاطی کنید سپس به فاصله ۲ دقیقه بعد روی اون کرم زینک اکساید بزنید. روزی سه بار بزنید.

قارچه

ای وای..تورو پوشاک بچه رو زود زود عوض کنید اصلا یه دوساعتی آزاد بزارین.من که دخترم آزاد می‌زارم تو خونه.فوقش یه روفرشی پهن میکنم می‌شورم تو ماشین

پماد ریکاو بکیر عزیزم بزن

با دستمال مرطوب اصلا پاکش نکن گناه داره فقط بشورش تا خوب بشه

روغن حیوانی اگه دارین چندبار در روز بزنید

گلم ببر دکتر حتما

زینک کلوتریمازول و هیدروکورتیزون باهم قاطی کن بزن

هر وقت دیدی قرمزی خوب نمیمشه با کلوتریمازول قاطی کن بزن زینک با کلوتریمازول

فک نکنم سوختگی باشه بنظرم قارچی چیزیه ی دکتر ببر حتما

اگ سوخته پماد ماری گلد بزن معجزه میکنهه

حساسیت به پوشک هم می‌تونه باشه

ببین من این میزنم

تصویر

بنظرم قارچ ببر دکتر نشون بده

سوال های مرتبط