کسی بوده درد پهلو چپ و گرفتگی داشته باشه باردار باشه!

۳ پاسخ

منم تخمدان هام درد میکرد بازدار نبودم

وای من سر این بارداریم اینقد درد پهلو داشتم ک نگو ولی نمیدونم علائم بارداری بود یا چی

بچه لگه میزنه

سوال های مرتبط