بیقراری نوزاد 4.5ماهه از چی میتونه باشه

۶ پاسخ

من بهش دارو دادم گفتم خداروشکر نکرده از اون نباشه

جهش رشدی و سفت شدن لثه

جهش رشدیه یکی دوهفته ای تموم میشه

دندون عزیزم
کلا هم تو این سن یه کم بی قرارمیشن

از دارو نیس

از دندون دختر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان .دوقلوها. مامان .دوقلوها. ۱ سالگی