بیومل پلاس وزن دهیش بنظرتون خوبه

۳ پاسخ

اره راینا میخورد

بچه خواهر من میخوره وزن گیریش خیلی خوبه ماشاالله

شیرخشک مونده که به بچه بیفته یانه
مثلا مهدیارمن از اول نان دادم بهش ماشالله خیلییی خوب بود خپلو شده بود😅یه تایمی نبود بیومیل و سوپرامیل دادم یبوسته وحشتناک شد
به مهرادمم نان دادم از اول برا اینم خوبه خداروشکر ولی مث مهدیار تپل نشده ولی بازم خوبه
اگه به بچت بیفته همشون خوبن

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی