۴ پاسخ

دختر منم این‌ماه نیم‌کیلو اضافه کرده بردمش فوق‌تخصص نوزاد گفت‌خوبه
گفت ذاتا از این به بعد کم‌وزن میگیره
گفتم اخه تا‌حالا هرماه یک‌کیلو اضافه میکرد گفت اگه قراره باشه هرماه یک‌کیلو اضافه کنه تو ۱۰ سالگی میشه ۱۵۰ کیلو🫣

از ۴ ماهگی به بعد وزن گیری مثل قبل نیس و کم میشه

کمه

خب فکرمیکنی کم یا زیاده

سوال های مرتبط