من بیومیل گرفتم
خواهش میکنم انقدددد تاپینگتو پاک نکنننم بزار ماهم بخونیم شاید سوال ماهم باشه🫠😬
عزیزم بنظرم اصلا نخر چون هی عادت میکنه ب شیر خشک سینه خودتو نمیگیره
حیف شیر خودت نیست ک باز ب بچه شیر خشک بدی
من ک نمیخرم شاید لازم نشه لازمم شد همون موقع دکتر میگه چی بخریم داروخونه هم هست دیگه
من دیشب تاپیک گذاشتم بیشتر تاکید دوستانمون آپتامیل بود.
بنظرم نخر بزار تا جایی که میشه تلاش کنی خودت شیر بدی پرستارا کمکت میکنن در نهایت اگ خیلی دیگه مجبور شدی همونجا شوهرت از داروخانه میخره
خاستی بمونه خونت خونتون میدی
اونجا شیر خشک اصلا نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.