من ک عملم ۴ونیم شروع شد۵ونیم رفتم ریکاوری
من ۱۲ رفتم اتاق عمل یک ربع کم بردنم ریکاوری تا ۳ ریکاوری بودم
کلا از وقتی بیهوش شدی کل پروسه بیست دقیقه نیمساعت...ولی خب تا بهوش بیایی ..بخش بیایی چند ساعتی میشه
خود فرایند بیرون آوردن بچه که ۱۰ دقیقه تا یه ربع
ممکنه یه ربع بیست دقیقه هم بخیه زدن زمان ببره
باقیش تایمی هست که تو ریکاوری هستین ولی مجموعا شنیدم بیشتر از ۱ ساعت نیست
نیم ساعت تایک ساعت
من تاحالا زایمان نکردم دیگم که خانما توی گهواره میگن
ربع ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.