۱۰دقیقه اول بچه میادبعدش۱ساعت بخیه و وغیره میکشه
اتاق عمل که طولانی نیست دراز کبکشی بچه رو بعد ده دقیقه در میارن با دوختن شکم نیم ساعت
ریکاوری یکی دوساعت نگه میدارن ببینن وضعیت رو
خیلی زود تو ریکاوری یکمطولانیه تا پاتو تکون ندی نمیزارن بریتو بخش
برا من ک با ریکاوری کلا یک ساعت شد
یه ربع بیست دیقه
از من فک کنم ۱۰ دیقه نبود 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.