دوستان زایمان سزارین اتاق عمل چقدر طول میکشه

۶ پاسخ

۱۰دقیقه اول بچه میادبعدش۱ساعت بخیه و وغیره میکشه

اتاق عمل که طولانی نیست دراز ک‌بکشی بچه رو بعد ده دقیقه در میارن با دوختن شکم نیم ساعت
ریکاوری یکی دوساعت نگه میدارن ببینن وضعیت رو

خیلی زود تو ریکاوری یکم‌طولانیه تا پاتو تکون ندی نمیزارن بری‌تو بخش

برا من ک با ریکاوری کلا یک ساعت شد

یه ربع بیست دیقه

از من فک کنم ۱۰ دیقه نبود 🥲

سوال های مرتبط