۱۲ پاسخ

من عمل ریکاروی ایناهمش یک ساعت طول کشید یاد زایمانم افتاد چقدر حس خوبی بود خداروشکر که این حس قشنگ‌تجربه کردم

اره میارن میزارن رو صورتت

عزیزم منم فیبروم و میوم‌دارم دکتر گفته از شما رو برمیداره؟چند سانته از شما؟

یه ربع بیست دیقه

عملش زیاد طول نمی کشه فقط یکم تو ریکاوری میمونی بعد می‌برن بخش

والا واسه من کلا بیست دقیقه طول کشید بعد اومدم بخش همه چی رو میدیدم بی حس بودم

نهایت ده دقیقه یک ربع

اتاق عمل برا من ۲۰دقیقه تقریبا بود تو ریکاوری هم حالم خوب بود تقریبا یه ربع بودم

پنج دقیقه

نیم ساعت

موقع عمل تا برش بدن و بچه و دربیارن ۱۰ دیقه
بعدش بخیه و ریکاوری ۱ ساعت

نیم ساعت چهل دقیقه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری