من 6:55دقیقه رفتم اتاق عمل 7:10دقیقه دخترم بدنیا اومد تا آوردن بخش شد 9
والا خود عمل ۱۰ دقیقه هم نشد
برا من بیست دقیقه شد
خود عمل بیست دقیقه
حالا بستگی داره ریکاوری چقد طول بکشه
عزیزم من 8رفتم تولد بچم زده 8/25دقیقه
ده وخوردی هم اومدم بخش
۱ساعت یا ۴۰دیقه
بگم باورت نمیشه ولی ماما میگفت اگه دکترت کاربلد باشه سرجمع بیست دقیقه یا نیم ساعت طول میکشه
تازه میگفت این زمان از موقعی حساب میکنن که میرن دستاشونو بشورن تا دستکش دستشون کنن تااااااا موقعی که دستاشونو میشورن میرم بیرون از اتاق عمل😂😂😐
همه اینا بیست دقیقه کلا
ولی ریکاوری ۲ساعته
٤٠ دقيقه.
کلا ببرن بدوزن یساعا
با ریکاوری دوساعت نهایتا
نیم ساعت ۴۰ دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.