خانما میگم سزارین چقدر طول می‌کشه ؟؟؟

۱۱ پاسخ

من 6:55دقیقه رفتم اتاق عمل 7:10دقیقه دخترم بدنیا اومد تا آوردن بخش شد 9

والا خود عمل ۱۰ دقیقه هم نشد

برا من بیست دقیقه شد

خود عمل بیست دقیقه
حالا بستگی داره ریکاوری چقد طول بکشه

عزیزم من 8رفتم تولد بچم زده 8/25دقیقه
ده وخوردی هم اومدم بخش

۱ساعت یا ۴۰دیقه

بگم باورت نمیشه ولی ماما میگفت اگه دکترت کاربلد باشه سرجمع بیست دقیقه یا نیم ساعت طول میکشه
تازه میگفت این زمان از موقعی حساب میکنن که میرن دستاشونو بشورن تا دستکش دستشون کنن تااااااا موقعی که دستاشونو میشورن میرم بیرون از اتاق عمل😂😂😐
همه اینا بیست دقیقه کلا
ولی ریکاوری ۲ساعته

٤٠ دقيقه.

کلا ببرن بدوزن یساعا

با ریکاوری دوساعت نهایتا

نیم ساعت ۴۰ دقیقه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد