خانما سزارین چقدر طول میکشه؟!

۴ پاسخ

کل ورود و خروج از اتاق عمل مال من نیم ساعت بود

ی رب به ۱۲تو بخش داشتن جابه جام میکردن

کلا ۴۵دقیقه ی ساعتم تو ریکاوری بعدش بخش من ساعت ۹. ۴۰دقیقه اسپاینال شدم ۹. ۴۵دقیقه بچه به دنیا اومد ده ونیم رفتم ریکاوری

ده دقیقه😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد