منم لایک کن ببینم جواب هارو بیزحمت
سلام من ساعت ۶ رفتم واسه زایمان ساعت ۷:۳۰ تو ریکاوری بودم
یه ربع بیست دقیقه بعدشم دوساعت ریکاوری
سلام، یه رب تا بیست دقیقه طول میکشه
ی رب بیست دقیقه نهایت
برا من نیمساعت تا ۴۰دقیقه تقریبا طول کشید
من ۹ رفتم داخل ۹ و ۷ دقیقه دخترم دنیا اومد
۹ و ۲۰دقیقه اومدم بیرون
۲۰ دقیقه
منم ۱۱وخورده بود رفتم ۱۲دقیق تموم شد زمانی نمیبره
20 دیقه نیمساعت
بعدم ی نیمساعت ریکاوری
۲۰ دقیقه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.