سلام خانومایی سزارینی چقد طول میکشه عمل ؟؟

۱۱ پاسخ

منم لایک کن ببینم جواب هارو بیزحمت

سلام من ساعت ۶ رفتم واسه زایمان ساعت ۷:۳۰ تو ریکاوری بودم

یه ربع بیست دقیقه بعدشم دوساعت ریکاوری

سلام، یه رب تا بیست دقیقه طول میکشه

ی رب بیست دقیقه نهایت

برا من نیم‌ساعت تا ۴۰دقیقه تقریبا طول کشید

من ۹ رفتم داخل ۹ و ۷ دقیقه دخترم دنیا اومد
۹ و ۲۰دقیقه اومدم بیرون

۲۰ دقیقه

منم ۱۱وخورده بود رفتم ۱۲دقیق تموم شد زمانی نمیبره

20 دیقه نیمساعت
بعدم ی نیمساعت ریکاوری

۲۰ دقیقه دیگ

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی