من که سیب خامو با قاشق میتراشم بهش میدم خیلی دوس داره
بعد از چنگال از صافی (الک) ردش کن پوره میشه
از صافی رد کن
من اوایل ک۴ ماهش بود شروع کردم پشت چنگال نرمش میکردم با اب خود سیب هم کمی رقیقش میکردم
اما الان تیکه تیکه اش میکنم و برش برش های کوچولو میدم بخوره
بریز توی چایی صاف کن با قاشق هی فشار بده از پشتش در بیار یا اینکه زیاد درست کن با میکسر لهه کن بقیش خودت بخور🥲😂
منم با چنگال له میکردم پسرمم غذای آبکی دوست نداشت واسه همون اصلا رقیق نکردم
چجوری بخارپز کردی؟
من با پشت چنگال له میکنم .یکمم بافت دار باشه خوبه که یاد بگیرن غذای بافت دار هم بخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.