خانومایی که بخیه سزارین کشیدین دکتر بهتون پماد داد

۳ پاسخ

آره من اصلا وقت ندارم بزنم😂

عزیزم شما دکتر سیاقتی عملتون کرد
راضی بودین ازش به نظرت کارش خوبه

نه پمادبرای چی دیگه جوش میخوره که میکشن دیگه

سوال های مرتبط