نه نمیگیره
اره بعضیاشون تا ندی نامه نمیدن
بستگی به دکتر داره
دکتر من سر اولی نگرفت
دومی هم بازم سزارین اجباری هستم و نمیگیره
و دکتر عالی و معروفی هم هست
دکترماکه نگرفت
من که اگه دکترم بگه زیرمیزی میرم پیش یکی دیگه چون سزارین دومم هرجا برم عمل میکنن
سزارین اجباری خیلی زوره پول بدی خدایی
من دکترم داد بهم واسه این که خودش بیاد عمل کنه زیرمیزی دادم
بله ناقابل ۳۰ میلیون
از من ک ۵۰گفت ۴۰هم هزینه بیمارستان هصوصی☹️
بعضیا میگیرن
بله دکتر من دیروز ۱۵ میلیون گرفت بعد بهم کارت بستری رو داد
آره میگیره
دکتر من گرفت با اینکه سزارین اجباری بودم
خیر دکتر منکه نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.