۶ پاسخ

دخترمنم ۶۶۰۰بود

سلام منم پسرم دیروز بردم وزنش 8200 بود وزن تولد 3 بوده گفت رشدش کمه😓😔

نئوزینک میدی؟
رنگش چطوره؟ کم خونی نداره؟
یه دوره فولیمکس هم بده بهش
شیر چی میخوره

دکتر چیز زیادی نمیگه چون الان کاری نمیشه کرد منم همین مشکل دارم
غذاش مقوی تر کن
عصاره قلم حتما به غذلش اضافه کن
تخم مرغ صبحانه بهش بده با کره
زینک و مولتی و قطره آهنش هم بده
زیاد هم فکرش نکن درست میشه
دکتربهم گفت تا دوسالگی طبیعی اگر اون موقع دور از جون کم بود دیگه دوا و دارو میدن

خب ببر دکتر دیگه 🤷🏼‍♀️

نگران نباش پسر منم با وزن۱۲۰۰ بدنیا اومد الان که ۹ ماهشه مثل دختر شماست

سوال های مرتبط