۷ پاسخ

من این اشتباه کردم بچم رفلاکس گرفت تو اینکارو نکن
سی تا میخوره حداقل دوساعت سیره بیدار میشه بهش پستونک‌بده
یا امتحان کن تو‌یه وعده بیشتر بهش بده ببین میخوره اما رو هم رو هم نده

اروغشو خوب میگیری؟پسر من اروغ خوب نزنه باز بیدار میشه غر میزنه

من سر پسرم هر موقع شیرمیخواست بهش میدادم تند تند و باعث شد رفلاکس بگیره
تا ۲سالگی ما درگیر رفلاکس این بچه بودیم دیگه شیرم رو قطع کردم ،شیرخشک رو قطع کردم خوب شد
الان سردخترم رعایت میکنم هر ۲ الی ۳ساعت شیرمیدم هرچقدرم بخواد بهش نمیدم پستونک هم نمیگیره اما یکم مولتی میزنم به پستونک میگیره می‌خوابه
البته صدای سشوار هم میزنم با اونو میخوابه

پستونک اونت میدم

دل درد میگیره و‌شیر بالا میاره. پستونک بده بهش شیرشو کنترل کن من‌ شیرخودمو ب بچم میدادم خیلییی‌شیر میخورد عادت داشت. تا بخابه شینه‌تودهنش باشه‌هم‌در میاوردم گریه میکرد بعدش۲۰‌روزگیش. شیرهم‌از دهنش‌هم‌از دهنش‌در میومد‌بردم‌دکتر‌گفت‌خیلی بهش شیر میدی. چرا انقد‌شیر دادی. بچه خیلی‌وزن‌گرفته بچه توی. ی ماه ۱۶۰۰. وزن‌گرفت

نه نوزاد طبیعی
منم ‌دخترم گاهی زیر ۲ساعت میخورد
گاهی بالای ۲ساعت
همین الان هم همین طوری

شاید گشنش نیست فقط دوست داره یه چیزی مک بزنه. پستونک‌ بده آخه ۱۰ دقیقه که شیر هضم نشده روی هم خوری میکنه بعد معدش اذیت میشه

سوال های مرتبط