بعد۴۷ࢪوز
تا چهل روز نباید داشته باشی دکترم به من گفت .
بعد ۶۵ روز
من تاالان دوبارداشتم😑
من دکترم گفت بعد چهل روز بیا بفرستم معاینه اگر زخم های داخل اوکی شده بود رابطه رو شروع کن
تا 40روز نمیشه
کلا طبیعی یا سزارین تا ۴۰ روز باید بمونی.چون باید از داخل زخم رحم خوب بشه.سر زخم هنوز بازه و با رابطه ممکنه عفونت و خونریزی بگیری
۱۹روز
بعد دوماه یا بیشتر
تا 40 روز نباید رابطه داشت عزیزم
هنوز نداشتم خونریزی دارم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.