خانما چند روز بعد سزارین رابطه داشتین ؟

۱۱ پاسخ

بعد۴۷ࢪوز

تا چهل روز نباید داشته باشی دکترم به من گفت .

بعد ۶۵ روز

من تاالان دوبارداشتم😑

من دکترم گفت بعد چهل روز بیا بفرستم معاینه اگر زخم های داخل اوکی شده بود رابطه رو شروع کن

تا 40روز نمیشه

کلا طبیعی یا سزارین تا ۴۰ روز باید بمونی.چون باید از داخل زخم رحم خوب بشه.سر زخم هنوز بازه و با رابطه ممکنه عفونت و خونریزی بگیری

۱۹روز

بعد دوماه یا بیشتر

تا 40 روز نباید رابطه داشت عزیزم

هنوز نداشتم خونریزی دارم😑

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی